Korvaushakemus
Jos sähköntoimituksessamme on ollut virhe, voit saada korvausta täyttämällä korvaushakemuksen. Yli 12 tuntia kestäneestä keskeytyksestä maksamme automaattisesti lakisääteisen vakiokorvauksen ilman erillistä hakemusta. Käsittelemme hakemukset tapauskohtaisesti.
Täytä korvaushakemuslomake huolellisesti ja mahdollisimman pian (maks. 2-3 kuukautta) vahingon havaitsemisesta. Erittele vahingot ja todenna ne esimerkiksi valokuvin. Liitä hakemukseen aina kuittikopiot, korjausarviot tai lausunnot ja valokuvat vahingosta. Säilytä rikkoontuneet laitteet korvauspäätöksen saamiseen asti.
Tutustu tietosuojaselosteeseemme.
Pakolliset kentät on merkitty tähdellä (*).
Tekninen neuvonta
Jos sinulla on kysyttävää sähköliittymän rakentamiseen tai sähkön mittaukseen liittyen, ota yhteyttä tekniseen neuvontaamme.