Ota yhteyttä sähköverkkopalveluihin
Asiakaspalvelumme on sinua varten! Voit ottaa meihin yhteyttä soittamalla tai asioimalla verkossa. Energiatililtä tavoitat meidät aina.
Tee muuttoilmoitus aina valitsemallesi sähkönmyyjälle, joka välittää tiedon meille. Sinun ei tarvitse ilmoittaa muutostasi erikseen verkkoyhtiölle.
Asiakaspalvelu
Laskun sisältöön liittyvissä kysymyksissä, kuten sopimus- tai kulutustiedoissa, voit kääntyä asiakaspalvelumme puoleen ma-to klo 8-16 ja pe klo 9-16.
Sähkönmyyntisopimuksiin ja muuttoihin liittyvissä asioissa, ota yhteys sähkönmyyjäsi asiakaspalveluun.
Laskutus ja maksuneuvonta
Ole yhteydessä valitsemaasi sähkönmyyjään:
- Kun olet muuttamassa
- Kun haluat tehdä uuden sähkösopimuksen
- Kun sinulla on kysyttävää sähkönmyyjäsi laskutukseen tai sopimuksiin liittyvissä asioissa
Ole yhteydessä kumppaniimme Ropo Oy:hyn:
Jos haluat
- tarkastaa maksun tilanteen
- siirtää eräpäivää
- tehdä maksusuunnitelman
- maksuaikaa verkkopalvelulaskulle
Nopeimmin asiat hoituvat online-palvelussa. Henkilökohtaista palvelua saat puhelimitse: 09 4246 1342 ma-pe klo 8-20.
Haluamme tehdä sähköverkkolaskun maksamisen sinulle mahdollisimman helpoksi ja joustavaksi. Olemme koonneet laskutuksesta tietopaketin sinulle avuksi, jotta laskun maksaminen olisi mahdollisimman helppoa:
Tekninen neuvonta
Jos sinulla on kysyttävää sähköliittymän rakentamisasioihin tai sähkön mittaukseen liittyen, ota yhteyttä tekniseen neuvontaamme.
Sähkönjakelun vikapäivystys 24h
Kaapeli- ja kaukolämpökartat
Ota yhteyttä asiantuntijoihimme
Autamme sinua kaikissa sähköverkkopalveluihin liittyvissä kysymyksissä. Ota yhteyttä ja keskustellaan aiheesta lisää!
Asiantuntijoidemme yhteystiedot