Oulun Energian logo

Pöydällä on ylhäältä päin kuvattuna neliön mallisia valkoisia laattoja, joissa on musta kysymysmerkki.

Usein kysytyt kysymykset

Olemme koonneet avuksesi vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin. Jos et löydä etsimääsi tietoa, voit esittää oman kysymyksesi yhteydenottolomakkeella ja vastaamme sinulle henkilökohtaisesti mahdollisimman pian.

Takaisin

Mitä teen, kun en pysty maksamaan laskuani eräpäivään mennessä?

Jos tarvitset lyhyen maksuajan laskulle, sinulla on eräpäivän jälkeen 10 päivää aikaa maksaa lasku ilman maksumuistutusmaksua ja siitä aiheutuvia kuluja. Jos tarvitset tätä pidemmän maksuajan, ota yhteyttä yhteistyökumppanimme Ropon asiakaspalveluun maksusuunnitelman tekemiseksi, puh. 09 2315 0469 (pvm/mpm) arkisin klo 8-20.

Lähetämme maksumuistutuksen 14 päivää alkuperäisen eräpäivän jälkeen ja siihen lisätään maksumuistutuksesta ja viivästyksestä aiheutuneet kulut.

HUOM! Tämä koskee vain kuluttajia, ei yrityksiä. Yritysasiakkaille maksukehotus voi lähteä heti alkuperäisen laskun erääntymisen jälkeen.

Takaisin